TAR - Διαδικτυακό Περιοδικό για την Κιθάρα
Διαδικτυακό περιοδικό Μουσικής TAR - ΚΙΘΑΡΑ & ΚΙΘΑΡΙΣΤΕΣ
TRANSLATE this page:
 Αρχική   Πρόσφατα άρθρα    Ταυτότητα     Επικοινωνία     

ΑΤΖΕΝΤΑ ΣΥΝΑΥΛΙΩΝ

Επιμέλεια: Τίνα Βαρουχάκη

  • Ενημερώστε στο varouchaki.tar@gmail.com ώστε να καταχωρηθούν στην Ατζέντα του TaR οι μουσικές εκδηλώσεις σας.
  • Ενημερώστε το TaR στο webmaster.tar@gmail.com για τις δραστηριότητές σας και για οποιαδήποτε κιθαριστικού ή γενικότερου μουσικού ενδιαφέροντος είδηση. Για επιλεγμένες εκδηλώσεις που το TaR έχει δυνατότητα άμεσης και λεπτομερούς πληροφόρησης, μπορεί να γίνει δεκτό αίτημά σας για ανταλλαγή χορηγίας επικοινωνίας.
  • Ενημερώστε για τις εκδόσεις σας. (H παρουσίαση των εκδόσεων γίνεται με την επιμέλεια και ευθύνη των δημιουργών τους
  • H πληροφόρηση που παρέχει το TaR εξαρτάται αποκλειστικά από τα δελτία τύπου που στέλνουν οι ενδιαφερόμενοι καλλιτέχνες, τα οποία και δημοσιεύει "καλή τη πίστει". Όπως είναι επόμενο όμως, το TaR δεν φέρει ευθύνη για πιθανές ανακρίβειες.
Ημ/νία : 31 Jan 2020
*

Mέγαρο Μουσικής Αθηνών
Β. Σοφίας και Κόκκαλη, Αθήνα

 

Λεωνίδας Καβάκος – Enrico Pace

Ludwig van Beethoven: Οι σονάτες για βιολί και πιάνο

 ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ / ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ

Στο πλαίσιο του παγκόσμιου μουσικού αφιερώματος για τα 250 χρόνια από τη γέννηση του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν, ο Σύλλογος οι Φίλοι της Μουσικής διοργανώνει, το 2020, τρεις συναυλίες με δύο διεθνείς σολίστ (ακολουθούν στις 29.3.2020 & 10.10.2020). Ο Λεωνίδας Καβάκος και ο Ενρίκο Πάτσε θα ερμηνεύσουν τον πλήρη κύκλο με τις δέκα σονάτες για βιολί και πιάνο τις οποίες ο Μπετόβεν συνέθεσε σε διάστημα περίπου είκοσι ετών. Τα έργα αυτά δεσπόζουν στο κλασικό μουσικό ρεπερτόριο, καθώς η κάθε σονάτα ξεχωριστά έχει τη δική της βαρύτητα και όλες μαζί σκιαγραφούν την εξέλιξη της προσωπικότητας του μεγάλου συνθέτη.

 «Η απαράμιλλη γοητεία και ομορφιά του ήχου του Λεωνίδα Καβάκου θα ήταν αρκετή για να ξεκινήσουμε μαζί του ένα μουσικό ταξίδι σε όλες τις σονάτες για βιολί και πιάνο του Μπετόβεν, αυτό όμως που κάνει την εμπειρία ακόμη πιο συναρπαστική είναι η ξεχωριστή μουσικότητα του ίδιου αλλά και του εξαιρετικού πιανίστα Ενρίκο Πάτσε. Οι ήρεμες συζητήσεις, οι λογομαχίες αλλά και το συνεχές φλερτάρισμα μεταξύ του βιολιού και του πιάνου, όπως το αποτυπώνει μουσικά ο Μπετόβεν σε αυτές τις σονάτες, ερμηνεύονται με μοναδική ενάργεια και άψογη ποιότητα».

New York Times    

 - Ludwig van Beethoven: Σονάτα αρ. 2 σε λα μείζονα, έργο 12/2
Σονάτα αρ. 3 σε μι ύφεση μείζονα, έργο 12/3
Σονάτα αρ. 6 σε λα μείζονα, έργο 30/1
Σονάτα αρ. 7 σε ντο ελάσσονα, έργο 30/2

Λεωνίδας Καβάκος  βιολί

Enrico Pace  πιάνο

Ειδικές τιμές για ομαδικά εισιτήρια

 Αγορά πακέτου εισιτηρίων με έκπτωση 30% και για τις τρεις συναυλίες μέχρι 31 Ιανουαρίου

Φοιτητές;, νέοι έως 25 ετών, 65+, πολύτεκνοι, άνεργοι & ΑμΕΑ: ? 30
Ζώνη Ε’: ?39
Ζώνη Δ’: ?45
Ζώνη Γ’: ?60
Ζώνη Β’: ?72
Ζώνη Α’: ?84         
Διακεκριμένη Ζώνη: ?99

Περισσότερες πληροφορίες: http://www.megaron.gr/default.asp?pid=5&la=1&evID=4857


 

*

ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΑΥΛΙΩΝ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΑΚΑΣ
ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 41 ΑΘΗΝΑ

Piano Disintegration

Ρεσιτάλ πιάνου του Δημήτρη Κεραμιδάκη

Από τον ρομαντισμό στην τζαζ, από την ανατολή στη δύση, από το ακουστικό στην ηλεκτρονική μουσική, από την αρμονία στα cluster, από το συναίσθημα στην αλεατορική μουσική, από την οργανική μουσική στη μουσική των σφαιρών... μια ματιά στην εσωτερική διάσταση της μουσικής μέσω του πιάνου από τον Δημήτρη Κεραμιδάκη.

Παραγωγός, συνθέτης, σολίστ και δάσκαλος, ο Δ. Κεραμιδάκης ξεκίνησε την καριέρα του ως παιδί-θαύμα αποφοιτώντας από το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης το 1996. Το 1997 συνεχίζει με υποτροφίες τις σπουδές του με τους Roberto Szidon, Ruth Gerald, Victor Merzhanov και άλλους σημαίνοντες πιανίστες. Κάπου εκεί νιώθει την ανάγκη να χαράξει το δρόμο του ως δημιουργός μέσω της αυτοσχεδιαστικής μουσικής αλλά και της ηλεκτρονικής τεχνολογίας. Γίνεται μέλος της ομάδας ψυχοακουστικής του Α.Π.Θ. και γράφει μουσική ερευνώντας και εξελίσσοντας νέες μορφές, τάσεις και δρόμους, δίνοντας παράλληλα συναυλίες σε όλο τον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια έχει στρέψει το ενδιαφέρον του στο πάντρεμα του παραδοσιακού τραγουδιού, της μεσογειακής μουσικής και της αφρικάνικης κουλτούρας με τον οργανικό ήχο του πιάνου, τη μαγεία της τεχνολογίας και την ελευθερία της τζαζ.  Έχει στο ενεργητικό του βραβεύσεις, συμμετοχές σε φεστιβάλ, σεμινάρια και πάνω από 2000 συμμετοχές σε ελληνική και ξένη δισκογραφία. 

ώρα 20:30

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ 10? - ΜΕΙΩΜΕΝΟ 5?

Περισσότερες πληροφορίες για τη συναυλία:

https://www.nakas.edu.gr/news-details?nid=6906

Όλες οι Συναυλίες:

https://www.nakas.edu.gr/Synavlies?ncId=15

Όλα τα Σεμινάρια:

https://www.nakas.edu.gr/Seminaria?ncId=16

 


*

Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

BEETHOVEN+

Δ. ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ-ΜΑΤΣΚΕ - B. KLÖCKNER - Ο. ΜΑΤΣΚΕ:
LUDWIG VAN BEETHOVEN - ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΡΓΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ

Διοργάνωση: ΟΜΜΘ

Τρεις διεθνώς διακεκριμένοι σολίστ, η Δανάη Παπαματθαίου – Μάτσκε - βιολί, ο Benedict Klöckner - βιολοντσέλο  και ο Ούβε Μάτσκε - πιάνο, ενώνουν τις καλλιτεχνικές τους δυνάμεις ερμηνεύοντας δύο συνθετικά κομψοτεχνήματα του Μπετόβεν σε τρεις πόλεις της Ελλάδας:

Αθήνα, Πέμπτη 30 Ιανουαρίου (20.30) – Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

http://www.megaron.gr/default.asp?pid=5&la=1&evID=4904

 

Θεσσαλονίκη, Παρασκευή 31 Ιανουαρίου (21.00) – Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

http://www.tch.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=3&tcheid=2503

 

Βόλος, Σάββατο 1 Φεβρουαρίου (20.00) – Δημοτικό Ωδείο Βόλου

Τα έργα των συναυλιών

Το 2020, η επετειακή χρονιά για τα 250 χρόνια από τη γέννηση του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν (1770-1827), δίνει το έναυσμα για αφιερώματα στον μεγάλο συνθέτη σε όλον τον κόσμο.

Το ενδιαφέρον στρέφεται, στις τρεις αυτές συναυλίες, στη μουσική δωματίου του σπουδαίου Γερμανού μουσουργού και σε δύο συνθετικά κομψοτεχνήματά του γραμμένα για βιολί, βιολοντσέλο και πιάνο, το πρώτο Τρίο και το περίφημο Τρίο «Του Αρχιδούκα».

Στο πρώτο μέρος της συναυλίας θα ακουστεί το σημαντικότερο έργο της εποχής που ο Μπετόβεν μαθήτευσε στην Βιέννη δίπλα στον Χάυδν και έμενε στο παλάτι του ηγεμόνα Λιχνόφσκυ (1793/94), το Τρίο σε ντο ελάσσονα, έργο 1 αρ. 3. Έργο απαιτητικό, μαχητικό, γεμάτο αυτοπεποίθηση και ρυθμική ορμή, προάγγελος άλλων σημαντικών έργων του συνθέτη σε αυτή την τονικότητα.

Ακολουθεί στο δεύτερο μέρος το μεγαλειώδες Τρίο του Αρχιδούκα (1811), ένα από τα σπουδαιότερα έργα μουσικής δωματίου, με συμφωνική έκταση και δομή, έργο κατά βάθος λυρικό, με δεξιοτεχνικές αναλαμπές και με στοιχεία ακραίας εσωτερικότητας. Αφιερώθηκε από τον Μπετόβεν στον αληθινό του φίλο Ροδόλφο, Αρχιδούκα της Αυστρίας.

Δανάη Παπαματθαίου - Μάτσκε Βιολί

Benedict Klöckner Βιολοντσέλο

Ούβε Μάτσκε Πιάνο

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

10?, 5? (μειωμένο)
Έναρξη προπώλησης: 2/1

 

Ώρα έναρξης: 21.00

 

Περισσότερες πληροφορίες: http://www.tch.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=3&tcheid=2503


 

ΤΟ TaR ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Εγγραφείτε στη λίστα για το διμηνιαίο email ενημέρωσης

 

Το TaR λειτουργεί ως μη κερδοσκοπική μουσική διαδικτυακή κοινότητα 
και βασίζεται αποκλειστικά στην εθελοντική εργασία των συνεργατών του. 
Δεν απασχολεί επαγγελματίες δημοσιογράφους και η πληροφόρηση που παρέχει
μέσω των ενημερωτικών στηλών του εξαρτάται αποκλειστικά από τα δελτία τύπου
που στέλνουν οι ενδιαφερόμενοι καλλιτέχνες, τα οποία και δημοσιεύει "καλή τη πίστει".
Όπως είναι επόμενο όμως, το TaR δεν φέρει ευθύνη για πιθανές ανακρίβειες.

© TAR - Μουσικό διαδικτυακό περιοδικό

webmaster: Κώστας Γρηγορέας
διευθυντής: Νότης Μαυρουδής

εικαστική επιμέλεια, σχεδιασμός: Ειρήνη Κουρζάκη
υλοποίηση, φιλοξενία: Hyper Center