Ανθρωπινες Φωνες
«Les Voix Humaines», «Οι Ανθρώπινες Φωνές» δηλαδή, είναι ο τίτλος που είχε δώσει ο Γάλλος συνθέτης και βιρτουόζος εκτελεστής της βιόλα ντα γκάμπα Μαρέν Μαραί (Marin Marais 1656-1728) σε μία σύντομη σύνθεσή του για το αγαπημένο του έγχορδο. Μ΄αυτό τον τρόπο ίσως και να ήθελε να δηλώσει πώς η βιόλα ντα γκάμπα, με τις ψηλές τραγουδιστές της νότες και τα βαθιά της μπάσα, είναι το πλησιέστερο όργανο στην ανθρώπινη φωνή.
Aγγελος Ρεπαπης, Βιόλα ντα Γκάμπα
Νικος Παναγιωτιδης, Μπαρόκ Κιθάρα, Θεόρβη
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΒΡΑΔΙΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:
ΝΤΙΕΓΚΟ ΟΡΤΙΘ (1510-1570)
Recercada primera sobre el passamezzo antiguo
Recercada tercera sobre el passamezzo moderno
Recercada sesta sobre la Romanesca
Recercada segunda sobre el passamezzo moderno
ΣΑΝΤΙΑΓΟ ΝΤΕ ΜΟΥΡΣΙΑ (1673-1739)
Cumbees
ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΟ ΚΟΡΜΠΕΤΤΑ (1615-1681)
Ciaccona
«ΚΑΠΤΑΙΝ» ΤΟΜΠΙΑΣ ΧΙΟΥΜ (1569-1645)
“Good again” (Musical Humors)
ΤΖΟΥΖΕΠΠΕ ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΚΚΙΝΙ (1663-1727)
Sonata op. 1, Nr. 7
ΤΖΟΒΑΝΙ ΤΖΙΡΟΛΑΜΟ ΚΑΠΣΜΠΕΡΓΚΕΡ (1580-1651)
Colascione
ΤΖΟΥΖΕΠΠΕ ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΚΚΙΝΙ (1663-1727)
Sonata op. 3, Nr. 9
ΓΙΟΧΑΝ ΣΕΝΚ (1660-1712)
Ouverture en Sol (Scherzi Musicali)
ΡΟΜΠΕΡ ΝΤΕ ΒΙΖΕ (1655-1732ή 1733)
Entree-Allemande-Gavotte-Chaconne
ΜΑΡΕΝ ΜΑΡΑΙ (1656-1728)
Les voix humaines
Folies d’ Espagne