ΣΤΗΛΕΣ
Μουσικές Αναφορές (Ε. Αγραφιώτη)
Με τη δική μου ματιά (Ε.Ασημακόπουλος)
Οξύνσεις και αναιρέσεις την εποχή της…Ύφεσης (Τ. Βαρουχάκη)
Στα διαχρονικά μονοπάτια του Φλαμένκο (Στ. Γαλάτης)
Τετράδιο Πρόχειρο (του μουσικού Κ. Γρηγορέα)
Μουσικές Περιηγήσεις (Γ.Ευταξία)
Το Κάλλος του Ήχου (Π. Θεοδοσίου)
Ασύγχρονες σκέψεις για τη σύγχρονη μουσική (Κ.Μανιού)
Σχολιάκια (Νότης Μαυρουδής)
Θέματα Οργανοποιίας (Π.Μουστάκας)
Νότες, Μύθοι και Ελπίδα (Ελπ. Νούσα)
Με έξι χορδές (Μ.Παπαμιχαήλ)
Δημιουργός και καλλιτέχνης στην εποχή του διαδικτύου (Α. Πλέσσας)
Αρχείο Ελλήνων Μουσουργών Θωμά Ταμβάκου (δραστηριότητες-κείμενα)
Κριτικά Σημειώματα (Μ. Τσέτσος)
ΣΤΗΛΕΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
ΑΡΘΡΑ (θεματολογικά)
ΤΑ ΤΕΥΧΗ ΤΗΣ ΕΝΤΥΠΗΣ (Α' ΠΕΡΙΟΔΟΥ) ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΟΥ TaR (1982 - 1986)
Eλληνική Μουσική
και Τραγούδι
ΦΑΚΕΛΟΙ
Θέματα Μουσικής
Κλασική Κιθάρα
Ηλεκτρική & Ακουστική Κιθάρα
Όπερα
πλήκTRa
Παλαιά Μουσική
Οργανοποιία
Μουσική Τεχνολογία (δημιουργία & παραγωγή)
καλλιτεχνιaTRικά
ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ
TO ΕΝΤΥΠΟ TaR (PDF)
(τα τεύχη ετών 1982-86)
CD, Διαδικτυακές Εκδόσεις & Βίντεο (έως 4/2024)
CD, Διαδικτυακές Εκδόσεις & Βίντεο Kιθάρας (έως 4/2024)
Βιβλία (έως 4/2024)
Παρτιτούρες (έως 4/2024)
Παρτιτούρες κιθάρας (έως 4/2024)
ΠΡΟΣΩΠΑ
Συνεντεύξεις
Νέες Παρουσίες
Κιθαριστικά Πορτραίτα
Μουσικά Πορτραίτα
Στη ΣένTRa!
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Φεστιβάλ και Διαγωνισμοί Κιθάρας στο εξωτερικό
ΚΙΘΑΡΙΣΤΙΚΟΙ KATΑΛΟΓΟΙ (του Άλκη Αναστόπουλου)
Μουσική Τεχνολογία (δημιουργία & παραγωγή)
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΑΡΘΡΑ (θεματολογικά)
Μουσική Τεχνολογία (δημιουργία & παραγωγή)
ΝΙΚΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ (Στην Τίνα Βαρουχάκη)
ΡΟΗ ΕΣΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ, ΜΟΥΣΙΚΟ (Μέρος Δ') [Του Αντώνη Πλέσσα]
ΡΟΗ ΕΣΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ, ΜΟΥΣΙΚΟ (Μέρος Γ') [Του Αντώνη Πλέσσα]
ΡΟΗ ΕΣΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ, ΜΟΥΣΙΚΟ (Μέρος B') [Του Αντώνη Πλέσσα]
ΡΟΗ ΕΣΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ, ΜΟΥΣΙΚΟ (Μέρος Α') [Του Αντώνη Πλέσσα]
ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Ο «ΗΧΟΣ» ΤΗΣ COLUMBIA (Συνέντευξη στην Τίνα Βαρουχάκη)
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΡΟΗ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ [Μέρος Γ'] (του Αντώνη Πλέσσα)
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΡΟΗ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ [Μέρος Β'] (του Αντώνη Πλέσσα)
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΡΟΗ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ (του Αντώνη Πλέσσα)
Η θέση της Ελληνικής μουσικής στον ψηφιακά διασυνδεδεμένο κόσμο μας [Μέρος 2ο] (του Αντώνη Πλέσσα)
ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ - Προσεγγίζοντας το μουσικόφιλο κοινό (του Αντώνη Πλέσσα)
Η θέση της Ελληνικής μουσικής στον ψηφιακά διασυνδεδεμένο κόσμο μας [Μέρος 1ο] (του Αντώνη Πλέσσα)
ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (του Αντώνη Πλέσσα)
MuSci Cafe (MUSIC SCIENCE CAFE) (της Τίνας Βαρουχάκη)
ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΜΕ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ «ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ» (της Τίνας Βαρουχάκη)
Η μουσική στην ψηφιακή εποχή. Προκλήσεις και ευκαιρίες σε ένα νέο γενναίο κόσμο. (Oμιλία του Αντώνη Πλέσσα στα πλαίσια του American Festival "Artist's Talk")
Προώθηση τοπικών ρεπερτορίων μέσω ψηφιακών μέσων (Ομιλία του Αντώνη Πλέσσα στα πλαίσια της WOMEX 2012)
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ (του Αντώνη Πλέσσα)
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (του Αντώνη Πλέσσα)
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ: Παράθυρο του μουσικού προς το κοινό, ή προς το χάος; (Β' μέρος).
(του Κώστα Γρηγορέα)
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ: Παράθυρο του μουσικού προς το κοινό, ή προς το… χάος; (Α' μέρος).
(του Κώστα Γρηγορέα)
[μουσική τεχνολογία & παραγωγή]
"EFFECTS" Η όγδοη τέχνη; (7
ο
Μέρος)
DELAY (Μέρος β') (του Μιχάλη Καραγιάννη)
[Ηλεκτρική & Ακουστική Κιθάρα]
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ! ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΑΡΕΛΘΟΝ;
(του Αντώνη Πλέσσα)
Δουλεύοντας μέ το Finale (8o μέρος):
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΕΝΤΟΛΩΝ "VIEW", στην υπηρεσία της ταχύτητας κατά τη γραφή της παρτιτούρας (του Θανάση Τσιμπίδη)
[μουσική τεχνολογία]
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΝΑΙ! ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ: ΤΙ; (του Αντώνη Πλέσσα)
“EFFECTS” Η όγδοη τέχνη; (6
ο
Μέρος)
DELAY (Μέρος α’)
(του Μιχάλη Καραγιάννη)
[Ηλεκτρική & Ακουστική Κιθάρα]
Δουλεύοντας μέ το Finale (7o μέρος): Το Sampler Aria και οι ήχοι Garritan: Για την τελειότερη ακρόαση της παρτιτούρας μας (του Θανάση Τσιμπίδη)
[μουσική τεχνολογία]
Η ΑΝΑΓΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ, ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - (του Αντώνη Πλέσσα)
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ TOY ΣΥΝΘΕΤΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑΣ
(φάκελος "Πνευματική Ιδιοκτησία")
Δουλεύοντας μέ το Finale (6o μέρος): MIDI TOOL: Για την τελειότερη ακρόαση της παρτιτούρας μας
(του Θανάση Τσιμπίδη)
[μουσική τεχνολογία]
“EFFECTS” Η όγδοη τέχνη; (5
ο
Μέρος)
MODULATION EFFECTS (Μέρος β'): ROTARY, PHASER, VIBRATO-TREMOLO (του Μιχάλη Καραγιάννη)
[Ηλεκτρική & Ακουστική Κιθάρα]
Δουλεύοντας μέ το Finale (5o μέρος): ΑΝΤΙΓΡΑΨΤΕ, ΚΟΛΛΗΣΤΕ, ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ...
(του Θανάση Τσιμπίδη)
[μουσική τεχνολογία]
Δουλεύοντας με το Finale: ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΚΙΘΑΡΑ
(του Παναγιώτη Φραγκούλη)
[μουσική τεχνολογία]
[μουσική τεχνολογία] Δουλεύοντας στο FINALE (4): Η τυποποίηση της εργασίας μας: Η Βιβλιοθήκη Document Options
(του Θανάση Τσιμπίδη)
[μουσική τεχνολογία] ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΔΕΞΙΑ! Το δεξί κλικ του mouse κατά τη χρήση του FINALE
(του Θανάση Τσιμπίδη)
[μουσική τεχνολογία] Δουλεύοντας μέσα στο μέτρο: ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΟΤΩΝ ΣΤΟ FINALE.
(του Θανάση Τσιμπίδη)
[μουσική τεχνολογία] ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΣΥΓΧΟΡΔΙΕΣ ΓΙΑ ΚΙΘΑΡΑ ΣΤΟ FINALE
(του Θανάση Τσιμπίδη)
[Ηλεκτρική & Ακουστική Κιθάρα] MODULATION EFFECTS (Μέρος α’ )
(του Μιχάλη Καραγιάννη)
[ηλεκτρικές νότες] "EFFECTS"- Η όγδοη τέχνη; (3ο Μέρος) "DISTORTION"
(του Μιχάλη Καραγιάννη)
[μουσική τεχνολογία] Η ΓΛΩΣΣΑ MIDI
(του Δημητρίου Ντούλια)
[ηλεκτρικές νότες] "EFFECTS"- Η όγδοη τέχνη; (2ο Μέρος)
(του Μιχάλη Καραγιάννη)
ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ (του Αντώνη Πλέσσα)
[ειδήσεις]
Tο θριαμβευτικό ντεμπούτο του πολλά υποσχόμενου μαέστρου... ASIMO HONDA
[δημιουργία & ηχοληψία] «ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΣ»
mp3
(του Βασίλη Τζαβάρα)
[ηλεκτρικές νότες] "EFFECTS"- Η όγδοη τέχνη; (1ο Μέρος)
(του Μιχάλη Καραγιάννη)
[μουσική τεχνολογία και παραγωγή] ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
(του Bendik Hofseth)
[μουσική τεχνολογία και παραγωγή] ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ;
(της Pia Raug)
[δημιουργία & ηχοληψία] ΚΙΘΑΡΑ ΚΑΙ ΛΟΥΠΑΔΟΡΟΣ (Μέρος Γ')
(του Βασίλη Τζαβάρα)
Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ (του Αντώνη Πλέσσα)
[δημιουργία & ηχοληψία] www.myspace.com: «Παράδεισος» ή άβυσσος; (Μέρος β')
(του Βασίλη Τζαβάρα)
[δημιουργία & ηχοληψία] www.myspace.com: «Παράδεισος» ή άβυσσος; (Μέρος α')
(του Βασίλη Τζαβάρα)
[μουσική τεχνολογία] Γράφοντας μουσική με το Finale 2006 (6ο μέρος)
(του Θοδωρή Παναγόπουλου)
[μουσική τεχνολογία] Γράφοντας μουσική με το Finale 2006 (5ο μέρος)
(του Θοδωρή Παναγόπουλου)
[μουσική τεχνολογία] "to usb, or not to usb?"
(της Ελένης Σκάρκου)
[δημιουργία & ηχοληψία] Κιθάρα και «λουπαδόρος»(μέρος 2ο)
(του Βασίλη Τζαβάρα)
[μουσική τεχνολογία] Γράφοντας μουσική με το Finale 2006 (δ' μέρος)
(του Θοδωρή Παναγόπουλου)
[δημιουργία & ηχοληψία] Κιθάρα και «λουπαδόρος»
(του Βασίλη Τζαβάρα)
[μουσική τεχνολογία] Γράφοντας μουσική με το Finale 2006 (γ' μέρος)
(του Θοδωρή Παναγόπουλου)
{Ηχοληψία}: Ο οδηγός της SHURE για την σωστή τοποθέτηση των μικροφώνων.
Ο ανεξάρτητος δισκογραφικά δημιουργός παραγωγός την εποχή της ψηφιακής επανάστασης ( του Αντώνη Πλέσσα)
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΤΟ Finale 2006 (β' μέρος)
@@@ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΤΟ Finale 2006 (α' μέρος)
TOP