ΣΤΗΛΕΣ
Μουσικές Αναφορές (Ε. Αγραφιώτη)
Με τη δική μου ματιά (Ε.Ασημακόπουλος)
Οξύνσεις και αναιρέσεις την εποχή της…Ύφεσης (Τ. Βαρουχάκη)
Στα διαχρονικά μονοπάτια του Φλαμένκο (Στ. Γαλάτης)
Τετράδιο Πρόχειρο (του μουσικού Κ. Γρηγορέα)
Μουσικές Περιηγήσεις (Γ.Ευταξία)
Το Κάλλος του Ήχου (Π. Θεοδοσίου)
Ασύγχρονες σκέψεις για τη σύγχρονη μουσική (Κ.Μανιού)
Σχολιάκια (Νότης Μαυρουδής)
Θέματα Οργανοποιίας (Π.Μουστάκας)
Νότες, Μύθοι και Ελπίδα (Ελπ. Νούσα)
Με έξι χορδές (Μ.Παπαμιχαήλ)
Δημιουργός και καλλιτέχνης στην εποχή του διαδικτύου (Α. Πλέσσας)
Αρχείο Ελλήνων Μουσουργών Θωμά Ταμβάκου (δραστηριότητες-κείμενα)
Κριτικά Σημειώματα (Μ. Τσέτσος)
ΣΤΗΛΕΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
ΑΡΘΡΑ (θεματολογικά)
ΤΑ ΤΕΥΧΗ ΤΗΣ ΕΝΤΥΠΗΣ (Α' ΠΕΡΙΟΔΟΥ) ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΟΥ TaR (1982 - 1986)
Eλληνική Μουσική
και Τραγούδι
ΦΑΚΕΛΟΙ
Θέματα Μουσικής
Κλασική Κιθάρα
Ηλεκτρική & Ακουστική Κιθάρα
Όπερα
πλήκTRa
Παλαιά Μουσική
Οργανοποιία
Μουσική Τεχνολογία (δημιουργία & παραγωγή)
καλλιτεχνιaTRικά
ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ
TO ΕΝΤΥΠΟ TaR (PDF)
(τα τεύχη ετών 1982-86)
CD, Διαδικτυακές Εκδόσεις & Βίντεο (έως 4/2024)
CD, Διαδικτυακές Εκδόσεις & Βίντεο Kιθάρας (έως 4/2024)
Βιβλία (έως 4/2024)
Παρτιτούρες (έως 4/2024)
Παρτιτούρες κιθάρας (έως 4/2024)
ΠΡΟΣΩΠΑ
Συνεντεύξεις
Νέες Παρουσίες
Κιθαριστικά Πορτραίτα
Μουσικά Πορτραίτα
Στη ΣένTRa!
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Φεστιβάλ και Διαγωνισμοί Κιθάρας στο εξωτερικό
ΚΙΘΑΡΙΣΤΙΚΟΙ KATΑΛΟΓΟΙ (του Άλκη Αναστόπουλου)
Θέματα Μουσικής
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΑΡΘΡΑ (θεματολογικά)
Θέματα Μουσικής
Περί Ηχούς/ ηχούς: Ένα διαθεματικό dérive (Της Κατερίνας Μανιού)
Για τα κριτήρια της μουσικής κριτικής την εποχή του διαδικτύου (Του Μάρκου Τσέτσου)
"Inside the borders of sonata form - Alfred Schnittke’s reversal structural thought and its apocalyptic perspectives" (by Katerina Maniou)
Η λόγια μουσική δημιουργία 36 Ελλήνων Συνθετών εντός και εκτός συνόρων (Της Αιμιλίας Βαΐτση)
Kassandras of my life (Της Κατερίνας Μανιού) Ένα κείμενο για τις μορφές της Κασσάνδρας στη λόγια μουσική
ΤΡΕΙΣ ΤΣΕΧΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΥ ΣΑΡΚΑ (Tης Ελπίδας Νούσα)
HANDEL: Ο ΙΩΣΗΦ ΚΑΙ Τʼ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ (της Ελπίδας Νούσα)
Η ΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΜΙΛΑΝΟΥ - Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΟΠΕΡΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (Της Γιώτας Ευταξία)
ΤΟ AΡΓΕΝΤΙΝΙΚΟ TΑΝΓΚΟ ΩΣ MΕΣΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΈΚΦΡΑΣΗΣ (Της Γιώτας Ευταξία)
EΝΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΣ ΧΟΡΟΣ, ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (Της Γιώτας Ευταξία)
ΒΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ (Του Νότη Μαυρουδή)
ΕΛΑΦΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, Η ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΕΛΛΗΝΟΤΡΟΠΗ ΜΠΕΛ ΕΠΟΚ (Της Έφης Αγραφιώτη)
H MΟΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΦΑΙΡΩΝ (Της Γιώτας Ευταξία)
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΜΕΤΑ-ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΥ (Της Κατερίνας Μανιού)
H ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ (Της Γιώτας Ευταξία)
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΟΠΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ (Της Γιώτας Ευταξία)
Η SAMBA ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗ ΜΑΤΙΑ (Της Έρης Μαυροπούλη)
ΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ J.S. BACH (BWV 1 - BWV 1120) ΣΕ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΑΡΧΕΙΟ pdf [Από τον Σταύρο Κατηρτζόγλου]
Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΡΙΤΗΣ [Του Νότη Μαυρουδή]
Η ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ ΟΠΕΡΑ «ΝΤΟΝ ΤΖΟΒΑΝΝΙ» ΤΩΝ ΜΟΤΣΑΡΤ & ΝΤΑ ΠΟΝΤΕ (Της Γιώτας Ευταξία)
Η (ΑΝ)ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (Της Έρης Μαυροπούλη)
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΒΩΒΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ (Της Γιώτας Ευταξία)
WEST SIDE STORY: Το πολυθρύλητο μιούζικαλ των 10 Όσκαρ (Της Γιώτας Ευταξία)
Τα Βραβεία του 40ου Διεθνούς Grand Prix Μαρία Κάλλας-Όπερα (Της Τίνας Βαρουχάκη)
Η ΟΠΕΡΑ ΤΟΥ ΠΕΚΙΝΟΥ (Της Γιώτας Ευταξία)
Ο ΜΕΤΡΟΝΟΜΟΣ (Της Έφης Αγραφιώτη)
ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ (Του Νότη Μαυρουδή)
ΤΑ 12 CD ΤΟΥ "ΑΝΤΙΣ ΓΙΑ ΟΝΕΙΡΟ" ΕΓΙΝΑΝ...ΣΚΙΑΣ ΟΝΑΡ! (Του Γιώργου Λεωτσάκου) [ΠΕΛΕΚΕΩΣ ΧΤΥΠΗΜΑ αρ. 2/2016]
ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΜΟΝΟ... [Με αφορμή την περίπτωση του Έρικ Κλάπτον] (Του Νότη Μαυρουδή)
ΠΕΛΕΚΕΩΣ ΧΤΥΠΗΜΑ αρ. 1: ΣΤΟΝ ΑΠΟΗΧΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝ ΦΑΜΠΡ. (Του Γιώργου Λεωτσάκου)
ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ (του Νότη Μαυρουδή)
Ο ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ (του Ευάγγελου Ασημακόπουλου)
ΕΠΕΤΕΙΟΛΟΓΙΟ ΣΥΝΘΕΤΩΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2016 (του Αλέξιου Γ.Κ. Σαββίδη)
ΜΟΥΣΙΚΟΦΙΛΙΑ 2: από την παθολογία στη θεραπευτική του «μουσικού εγκεφάλου» του - Σπύρου Μανουσέλη (αναδημ. από efsyn.gr)
ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΟΦΙΛΙΑΣ - του Σπύρου Μανουσέλη (αναδημ. από efsyn.gr)
Δεν μπορείς να υπηρετείς ταυτόχρονα δύο Θεούς: ή σολίστας, ή μαέστρος … (του Αλέξιου Γ.Κ. Σαββίδη)
Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ SUZUKI - Μια σύντομη παρουσίαση (της Μίρκας Λαμπροπούλου)
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΗΣΤΟΥ - Λονδίνο 16/11/2013 (της Αντριάνας Μίνου)
Η... ΑΠΩΘΗΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. Ενα case study (του Γιώργου Λιγνού)
ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ (του Ευάγγελου Ασημακόπουλου)
ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΜΕ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ «ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ» (της Τίνας Βαρουχάκη)
Για το Τρίτο: ΜΙΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΜΕΛΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ (του Νότη Μαυρουδή)
SPACE ODDITY: Η διαστημική περιπέτεια ενός τραγουδιού και οι σημασίες της (του Γιώργου Λιγνού)
Ο ΠΡΟΒΟΛΕΑΣ (του Ευάγγελου Ασημακόπουλου)
ABANDONAMOS RUMBA! Εύκολο είναι; (του Γιώργου Λιγνού)
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΥΤΙ (του Ευάγγελου Ασημακόπουλου)
ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ. ΤΟ ΕΝΑ ΠΡΟΔΙΚΑΖΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ; - Μια ελαφριά προσέγγιση.(του Γ. Λιγνού)
Η ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΓΡΑΜΜΕΣ - (του Μάνου Χατζιδάκι) [γενν. Ξάνθη, 23 Οκτωβρίου 1925]
Ο Γερμανός διοικητής της Kommandantur και η ηθική επίδραση της μουσικής (του Γιώργου Λιγνού)
ΟΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ, Ο DONIZETTI PASHA ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ (του Γιώργου Λιγνού)
ΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ (του Ευάγγελου Ασημακόπουλου)
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΜΙΑ Ή ΠΟΛΛΕΣ; (του Μάρκου Τσέτσου)
Η ΣΥΜΦΩΝΙΚΉ ΜΟΥΣΙΚΉ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΊ ΕΧΘΡΟΊ ΤΗΣ - Με αφορμή τα γεγονότα στην Ορχήστρα των Χρωμάτων (του Μάρκου Τσέτσου)
ΠΟΣΟ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟ ...ΜΕΓΕΘΟΣ; (του Νίκου Παναγιωτίδη)
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΥΠΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΤΗΣ (του Μάρκου Τσέτσου)
ΑΠΟ ΤΟ "ΕΝΤΕΧΝΟ" ΣΤΟ "ΛΟΓΙΟ" - Επισημάνσεις Αισθητικής και Πολιτικής (του Μάρκου Τσέτσου)
36 ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ: Πώς οι Έλληνες συνθέτες πρωτοπορούν και … προκαλούν! (του Παναγιώτη Θεοδοσίου)
37 ΕΤΩΝ ΛΟΙΠΟΝ! [Grand Prix Maria Callas 2011 - Ανασκόπηση, Βραβεία] (της Έφης Αγραφιώτη)
ΤΟ ΤΡΑΚ (του Ευάγγελου Ασημακόπουλου)
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΕΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩ... (του Κωνσταντίνου Λυγνού)
ΣΚΑΛΚΩΤΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΟΥ ΣΤΟ «ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ»; (του Κωνσταντίνου Λυγνού)
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜOΥΣΙΚΗΣ; (Μελαγχολικές σκέψεις πάνω στο Δημόσιο Πολιτισμό) (του Γιώργου Λιγνού)
COROS MANOS BLANCAS (Χορωδία Λευκά Γάντια)
(Μέρος 2ο) (της Marianna Castillo)
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ - Μια συζήτηση για την προβολή της τέχνης και μια συναυλία προς επιβεβαίωση! (του Δημήτρη Κυπραίου)
ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗ (Tocar y Luchar) - Μέρος α' (της Marianna Castillo)
[Τo ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ του TaR]
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ
(της Έφης Αγραφιώτη)
[μουσικές αναφορές]
"Η θάλασσα είναι γεμάτη νερό. Αδιανόητο." (του Παναγιώτη Αδάμ)
Γιατί ενθουσιάστηκα με την Όπερα Δωματίου 'Η ΣΚΗΝΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ' του Γιώργου Κουρουπού (του Κωνσταντίνου Λυγνού)
[Θέματα Μουσικής]
[Μουσικογραφίες] ΠΟΙΜΕΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ: ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΓΗΣ
(του Τάκη Ατσιδάκου)
[Σχολιασμοί και Απολογισμοί]
Ένας μικρός απολογισμός για τις Ημέρες Πλαγίαυλου 2009 που διοργανώθηκαν από το Δημοτικό Ωδείο Λάρισας
[Μουσικογραφίες] MAHLER FEEST AMSTERDAM 1995 (Μια ξεχωριστή μουσική γιορτή)
(του Τάκη Ατσιδάκου)
[άλλα "μουσικολογικά"] O NICK CAVE στην Αθήνα
(του Βασίλη Τζαβάρα)
ΝΙΝΟ ΡΟΤΑ-ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΦΕΛΙΝΙ: Μια ιστορική συνεργασία σκηνοθέτη-συνθέτη (του Μηνά Μπόγρη)
[μουσικογραφίες] ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
(του Τάκη Ατσιδάκου)
[ειδήσεις]
Έφυγε από τη ζωή ο διάσημος τενόρος GIUSEPPE DI STEFANO
[άλλα μουσικά είδη] Ιστορία της όπερας (γ' μέρος)
(της Βάσως Μαυρουδή)
[αξίζει να τους γνωρίζουμε] "EL SISTEMA": Ένα σύγχρονο μουσικό - κοινωνικό θαύμα;
[μουσικογραφίες] VALS VENEZUELANO
(του Τάκη Ατσιδάκου)
[μουσικογραφίες] ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΓΚΛΕΝ ΓΚΟΥΛΝΤ
(του Τάκη Ατσιδάκου)
[μουσικογραφίες] “Να απαγορεύσουμε το χειροκρότημα!”
(του Τάκη Ατσιδάκου)
[άλλα "μουσικολογικά"] «Έχουνε άραγε αυτιά τα πόδια μας;»
(της Καίτης Παπαδάκη)
[TaRget] Ο "ασθενής" ήχος της κιθάρας και ο Andres Segovia ως "θεράπων" τής μουσικής της
[άλλα 'μουσικολογικά'] Η μουσική στην Αρχαία Ελλάδα
(της Αμαλίας Ηλιάδη)
[άλλα "μουσικολογικά"] "Μεταξύ τυρού και αχλαδίου"
(της Καίτης Παπαδάκη)
[άλλα 'μουσικολογικά'] Ρυθμός: η γέννηση του, η εξέλιξη και η σημασία του
(του Ιάκωβου Κολανιάν)
[μουσικογραφίες] Μουσική με (η αν θέλετε για) το αριστερό χέρι
(του Τάκη Ατσιδάκου)
[άλλα μουσικά είδη] Ιστορία της όπερας (β' μέρος)
(της Βάσως Μαυρουδή)
ANOIΧTA ΠAΡΑΘYΡΑ: Ιστορία της όπερας
[TarGeT] Τα πρώτα βήματα στις εκτελέσεις κοντσέρτων με κιθάρα στην Ελλάδα
(του Τάσου Κολυδά)
TOP